Sala RPG 2

Zapisy na atrakcje odbywają się online i w punktach informacyjnych na terenie konwentu

Sobota


11:00-13:55 – Koty z Torunia

Rafał Kociniewski
Z tymi kotami z Torunia zawsze było coś nie tak, ale teraz jest jeszcze gorzej… Ten nowy gang, który przejął władzę w Toruniu i chce położyć łapę na bydgoskim podwórku wydaje się jakiś dziwny. Hmm, trzeba to sprawdzić i powstrzymać ich ekspansję.
System: Cats of Catthulhu, Liczba graczy: 3-5, Dopuszczalny wiek graczy: 13+
Triggery: Przemoc, Przekleństwa
Sesja przyjazna dla początkujących
Postacie robione na miejscu

14:00-17:55 – Tata za burtą
Adam Daniszenko
Kilka godzin temu morze wyrzuciło na brzeg ciało bogatego finansisty, Alberta Krausa. Rodzina zmarłego twierdzi, że pan Kraus upił się i wypadł za burtę, ale policja podejrzewa, że sprawa może mieć drugie dno. Czy lokalny klub miłośniczek kryminałów „Znawczynie Zbrodni” pomoże policji w odkryciu prawdy?
System: Brindlewood Bay, Liczba graczy: 2-4, Dopuszczalny wiek graczy: 16+
Triggery: Przemoc, Alkohol
Sesja przyjazna dla początkujących
Postacie robione na miejscu

18:00-20:55 – Zaginiony w Cieniach
AbukVK
W małej wiosce Złoty Kłąb mieszkańcy zaczynają znikać bez śladu. Los chciał, że akurat zatrzymaliście się w niej na nocleg. Jesteście początkującymi, lecz już z małym doświadczeniem poszukiwaczami przygód, dlatego zaniepokojeni wieśniacy zwracają się do was z prośbą o pomoc.
System: Dungeons & Dragons 5e, Liczba graczy: 3-5, Dopuszczalny wiek graczy: 16+
Triggery: Przemoc, Przekleństwa, Alkohol
Sesja przyjazna dla początkujących
Gotowe karty postaci

21:00-22:55 – Mroczna Latarnia
Studzin
Krótka historia, idealna by dowiedzieć się o co chodzi w grach RPG, albo posmakować mechaniki Zewu Cthulhu. Postaci będą gotowe, historia prosta i treściwa. Wcielicie się w grupę, która przymusowo musi ewakuować się na samotną wyspę z niedziałającą latarnią morską. Jej sekrety odmienią Wasze postrzeganie świata na zawsze.
System: Zew Cthulhu 7ed, Liczba graczy: 3-4, Dopuszczalny wiek graczy: 16+
Triggery: Przemoc, Choroby psychiczne
Sesja przyjazna dla początkujących
Gotowe karty postaci


Niedziela


09:00-11:55 – Reaper Repo: „Wyrwinóżka”

Kostasz
Kojarzycie Jasia Łamigłówkę? Tak, tego bieda-fajtera co mu nogi urypali w ostatniej walce… Głośna akcja była. Teraz odpoczywa w najlepsze, ćpając w swoim penthousie i przyzwyczaja się do swoich nowych nóg. Wróć – MOICH nóg, bo to mój patent jest. Jak zaraz wróci z nimi do klatki to będzie pozamiatane i po prototypie. Macie 36 godzin na odzyskanie tego co moje. Uda Wam się – będziecie się podcierać hajsem, nie uda się… nie będziecie mieli czym. Tak czy inaczej, my się nie znamy, ale pytajcie o JJ w sprawie wypłaty.
System: Cy_BORG, Liczba graczy: 2-4, Dopuszczalny wiek graczy: 18+
Triggery: Typowe dla dystopijnego świata cyberpunka, ich nasilenie do ustalenia przed grą, przykłady: przemoc, seks, prostytucja, narkotyki, wulgarny język
Sesja przyjazna dla początkujących
Postacie losowane lub tworzone

12:00-15:55 – Detektyw Sullivan
Łukasz „Lanwook” Kokurewicz
W tej intensywnej przygodzie przeniesiemy się na pokład Zdobywcy, okrętu powietrznego wysłanego ze Stolicy na Żelazne Pogranicze z ważną misją transportu potężnego i niebezpiecznego artefaktu — Odłamka Dni Minionych. 

Osoby grające wcielą się w którąś z gotowych postaci:

  • Detektywa Sullivana poszukującego seryjnego zabójcy;
  • Jego byłą kochankę Isabellę, morderczynię, w której obudziło się coś mrocznego;
  • Harolda Cunninghama, męża Isabelli, szpiega i sabotażystę wysłanego z misją zniszczenia Zdobywcy;
  • Markusa – młodego chłopaka, syna Harolda, który przybył z przyszłości, aby nie dopuścić do śmierci wszystkich pasażerów.

Gra bazuje na „Magistrze Lorze” autorstwa Johna Harpera i stawia na konfrontacyjne sceny między postaciami oraz wspólne opowiedzenie ciekawej i emocjonującej historii, z której nie wszyscy wyjdą zwycięsko.
System: Historie z Żelaznego Pogranicza, Liczba graczy: 2-4, Dopuszczalny wiek graczy: 16+
Triggery: Przemoc, Przekleństwa, Alkohol, Tematyka uzależnień, Choroby psychiczne, Dyskryminacja, Treści o charakterze erotycznym, Zdrada, samobójstwo
Sesja przyjazna dla początkujących
Gotowe karty postaci

PROGRAM 2023

Sala RPG 2

Zapisy na RPG w punkcie informacyjnym na terenie konwentu

Sobota

11:00 – 13:55 –  Blackwater
Andrzej „Uriel” Domalski
Ponad cztery miesiące temu doktor Henry Roades z wydziału archeologii na Uniwersytecie Miskatonic w Arkham w stanie Massachusetts prowadził niewielkie badania w okolicy Blackwater Creek. Zapiski historyczne wskazywały, że znajdzie tam pozostałości Przystani Cade’a, kolonialnej osady w dolinie rzeki Miskatonic, której nagły upadek stał się źródłem lokalnych legend. Roades miał nadzieję znaleźć dowody, pozwalające ustalić prawdziwą historię osady. To, co znalazł, okazało się znacznie dziwniejsze, niż początkowo przypuszczał.
System: Zew Cthulhu 7e, Liczba graczy: 2-5, Dopuszczalny wiek graczy: 15+
Triggery: Przemoc, Choroby psychiczne

14:00 – 17:55 – Death Leopard
Mariusz „Shidako” Jedlikowski
Problemowcy Ostatnimi czasy dochodzą nas słuchy o pewnej sekretnej organizacji zwanej „Death Leopard”. Waszym zadaniem będzie ją zinfiltrować, znaleźć osobę u władzy i ją zlikwidować. Powodzenia i pamiętajcie: niepowodzenie misji oznacza zdradę, a ta karana jest śmiercią. Chwała komputerowi przyjacielowi.
System: PARANOIA, Liczba graczy: 3-5, Dopuszczalny wiek graczy: 11+
Triggery: Przemoc, Przekleństwa, Dyskryminacja

18:00 – 21:55 – Zwłoki bez zwłoki
RAD
Grupa bohaterów zabiera się za sprawę tajemniczego morderstwa w świątyni Morra.
System: Warhammer fantasy 2ed. Liczba graczy: 2-5, Dopuszczalny wiek graczy: 15+
Triggery: Przemoc, Przekleństwa, Alkohol
Mechanizmy przeciwdziałania dyskomfortowi graczy: Nie

22:00 – 01:55 – A gdy ciemność nadejdzie…
Remigiusz „Pinhead” Mrozek
Spruce Creek to małe senne miasteczko gdzieś na prowincji stanu Pensylwania. Do tej pory życie toczyło się tam swoim powolnym i określonym torem. Wszystko się jednak zmieniło gdy przyszedł mrok. Na początku była to ciemna burzowa chmura. Typowa jak na tą porę roku – nic niezwykłego. Gdy jednak nie przyniosła deszczu a stała się stałym elementem krajobrazu do miasta zaczęła wprowadzać się groza. Tajemnicze zniknięcia ludzi to też nie było coś nad czym można było przejść do porządku dziennego. Jesteście grupą przyjaciół, która połączyła swoje siły by rozwiązać tą zagadkę. Trzeba działać nim Wy też nie zaginiecie w tajemniczych okolicznościach.
System: Fear Of The Uknown, Liczba graczy: 2-4, Dopuszczalny wiek graczy: 18+
Triggery: Przemoc, Przekleństwa, Choroby psychiczne

Niedziela

9:00 – 11:55 – Ogień
Człowiek Gołomp
Wieczór. Chłodna bryza przyjemnie koi wasze zmęczone podróżą ciała. Rozbiliście obóz w Morzu Liści, miejscu równie tajemniczym co niebezpiecznym. Tuż po oporządzeniu rynsztunku zrywa się gwałtowna burza której towarzyszą błyskawice i grzmoty, ale na szczęście mija po dłuższej chwili. Widok pomarańczowej łuny na niebie wzubdza w was niepokój, ponieważ oznacza to tylko jedno, pożar. Czy uda się wam dotrzeć do bezpiecznego miejsca zanim dotrą do was płomienie? Chciałbym wam pokazać Summerland jako postapokaliptyczny system, który jest unikatowy oraz niepowtarzalny dzięki motywom przewodnim, które nie są standardem w tym gatunku. Dołączcie do historii, którą wspólnie stworzymy.
System: Summerland , Liczba graczy: 3-5, Dopuszczalny wiek graczy: 18+
Triggery: Przemoc, Tematyka uzależnień, Gra bazuje na systemie traum – wydarzeń z przeszłości które odciskają piętno na postaci.

12:00 – 15:55 – Zemsta Kapitana Skałobrodego
Kacper „Kapibara” Mazur
Okazja dla śmiałków i awanturników, aby sprawdzić, czy szczęście będzie im sprzyjać w czasie morskiej wyprawy w świecie Zapomnianych Krain.
System: Dungeons&Dragons 5e, Liczba graczy: 3-5, Dopuszczalny wiek graczy: 15+
Triggery: Przemoc
Mechanizmy przeciwdziałania dyskomfortowi graczy: Nie

Shopping Cart