Program - RPG

11:00 – 14:55
Dzikie Pola: Rzeczpospolita w Ogniu edycja druga. “Tatarski Trakt”
Jan Kiersztyn

System: Dzikie  Pola: Rzeczpospolita w Ogniu edycja drugaLimit graczy: 5. 

Burzliwe pogranicze Rzeczpospolitej, Województwo Ruskie, Ziemia Przemyska w roku 1634. Swawolna Kompanija udaje się w stronę południowej granicy, szukając sławy i szczęścia. Czy zaangażują się w lokalne spory i problemy, czy też pognają co koń wyskoczy w obce kraje, szukać szczęścia?
Wolna Wola Szlachecka!
W programie:

i oczywiście wielkie pieniądze 😀


15:00 – 18:55
Warhammer 2ED – “Zaginieni, zapomnieni. Ich tu nigdy nie było”
Paulina “Nikita” Brzozowska-Traczyk (Stowarzyszenie Hobbystów Magma)

System: Warhammer 2Ed. Limit graczy: 5. Gracze otrzymają gotowe postacie.

Grupa bohaterów spotyka się na drodze do spokojnej wioski zamieszkałej przez bogobojnych obywateli Imperium . Jedni szukają zaginionej kapłanki, inni wyczekiwanego w domu syna. Czy uda im się znaleźć zaginionych czy też sami dołączą do grona tych, których ktoś szuka.


19:00 – 22:55
Wyjątkowi bohaterowie i niezwykłe zagrożenia – powrót bohaterów z wojny niekoniecznie oznacza odpoczynek.
Przemysław Warzocha (Stowarzyszenie Hobbystów Magma)

Sesja dla 3-5 osób

W końcu, po niezliczonych trudach, zbyt wielu nieprzespanych nocach i zbyt małej ilości zwycięstw – wracacie do domu! Pomimo sromotnej klęsce jaką ponieśliście, wszyscy obecni na statku cieszą się, że uszli cało i mogą odpłynąć, szczęśliwie zostawiając za sobą wojenną zawieruchę – nawet, jeśli tylko na chwilę…


23:00 – 06:55
Savage Worlds – Evernight. Czasy zmierzchu bohaterów – “Sześciu wspaniałych”
Marcin „Fester” Orszt (Stowarzyszenie Hobbystów Magma)

Liczba graczy: do 6 osób.

Drużyna bohaterów potrzebna od zaraz! Mieszkańcy pewnej osady leżącej u podnóża Gór są nękani przez mroczne siły, z którymi mogą się rozprawić tylko prawdziwi zawodowcy. Właśnie nadchodzi wiosna, a wraz z nią przygotowania do kolejnego sezonu turystycznego więc czasu jest niewiele. 

Zapraszam na przygodę w konwencji heroicznego fantasy z przymrużeniem oka. 

Czas trwania sesji: 7-8 godzin z krótkim omówieniem systemu dla nie wtajemniczonych i wyborem postaci. Znajomość systemu nie jest wymagana. Gracze otrzymają gotowe postaci do wyboru.


07:00 – 07:55
PRELEKCJA – Historia – i różne podejście do niej w systemach RPG
Radosław Kiersztyn

Opowieść i dyskusja na temat historii w grach fabularnych, od systemów stricte osadzonych w danych realiach historycznych, przez te, które naszą historią mocno się inspirują, albo nakreślają jej alternatywne tory, aż po te światy, które pozornie leżą jak najdalej od znanego nam biegu wydarzeń, ale wciąż czerpią pełnymi garściami z historii ciekawe motywy.


08:00 – 12:55
Warhammer 4ED – “Ponure śniadanie” – klimat zagrożenia w mrocznym świecie.
Łukasz “Alexij” Traczyk (Stowarzyszenie Hobbystów Magma)

System: Warhammer 4Ed. Limit graczy: 6. Gracze otrzymają gotowe postacie:

Szaleńcza ucieczka dyliżansem przed bandą goblińskich wilczych jeźdźców udała się i teraz tylko przyszło lizać rany. Czy wioska Grisenwald stanie się ostoją? Ranny woźnica oddany w opiekuńcze ręce żony karczmarza rokuje na przeżycie, zaś sam właściciel gospody okazuje troskę i zainteresowanie bohaterami. Noc przynosi ukojenie dla drużyny, która musi ruszać dalej dnia następnego. Trzeba tylko przekonać miejscowych aby pomogli naprawić wóz i po sprawie. Tylko małe śniadanie i lecimy. Noc jest bardzo cicha, bardzo spokojna… Jakby wokół nie było żywej duszy.


13:00 – 15:55
Ulice Śmierci – Survivalowa gra o zombie
Radosław Kiersztyn

Sesja RPG i krótka prezentacja systemu Ulice Śmieci – survivalowa gra o zombie, przygoda o charakterze eksploracyjno-surwiwalowo-przygodowym. Sesja przyjazna zarówno dla starych RPG-owych wyjadaczy, jak i fabularnych nowicjuszy. Bez specjalnych ograniczeń wiekowych i triggerów. Na miejscu zostaną pokrótce przedstawione zarówno założenia świata gry, jak i mechaniki.